Często zadawane pytania
Pytania i odpowiedzi
Czy okres Twojego wynajmu dobiegł końca? Nadszedł czas, aby nowy klient TeleRenta mógł cieszyć się wybranym sprzętem - jeśli oczywiście nie chcesz przedłużyć swojego czasu wynajmu!
Przed oddaniem nam wynajmowanego sprzętu upewnij się, że produkt został przywrócony do ustawień fabrycznych i nie ma już nigdzie zapisanego Twojego konta - wszystko dlatego, by zachować prywatność Twoich danych zapisanych na urządzeniu, a także abyśmy mogli uzyskać dostęp do sprzętu, gdy już nam go zwrócisz.
W celu zwrotu: zaloguj się na swoje konto TeleRenta, wybierz umowę, dla której chcesz zwrócić produkt i zaznacz opcję „Zwróć produkt”.
Zawsze będziesz znać termin płatności rachunków dla TeleRenta.
Miesięczne płatności czynszu są pobierane automatycznie, dlatego należy upewnić się, że karta debetowa lub kredytowa zapisana w sekcji metod płatności w umowie (umowach) jest zawsze odpowiednio zasilona.
Jeśli w terminie płatności kwota nie może zostać pobrana, TeleRenta spróbuje pobrać płatność w kolejnych dniach. Miesięczne czynsze zapłacone w ciągu pierwszych 10 dni po terminie płatności nie podlegają żadnym karom.
Spis kar za brak płatności można znaleźć w umowie najmu.
Cała elektronika, którą znajdziesz w TeleRenta, jest nowa (lub jak nowa). Co więcej, wszystkie nasze urządzenia objęte są gwarancją.
Po otrzymaniu należy je przechowywać, instalować, używać i konserwować zgodnie z instrukcjami producenta.
Krótko mówiąc: traktuj je z troską, jaką zwykle poświęcasz rzeczom, które cenisz.
Rozumiemy, że plany czasami się zmieniają, dlatego istnieje możliwość zwrotu produktu przed wybranym terminem.
W takim przypadku Telerenta pobiera 10% pozostałego do końca umowy czynszu.
Miej na uwadze, że do zapłaty będą też wystawione już przez Telerenta faktury, a także ewentualne odszkodowanie za straty w Sprzęcie powstałe w tym czasie.
Mówiąc obrazowo: wynajmujesz sprzęt X na okres 6 miesięcy. Jednostronnie rozwiązujesz umowę i zwracasz sprzęt wraz z akcesoriami po upływie 2 miesięcy. Płacisz 10% ceny za pozostały okres, wynoszący 4 miesiące.
Prosimy o złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: zamowienia@telerenta.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby Telerenta z zachowaniem 15 (piętnastodniowego) okresu wypowiedzenia. Za dzień złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu uznany będzie dzień doręczenia go Telerenta.
Okres wynajmu rozpoczyna się dopiero od momentu otrzymania przez Ciebie produktu.
Od tej chwili wszystkie przyszłe raty będą płatne co miesiąc tego samego dnia.
Przykładowo: jeśli otrzymasz produkt 5 maja, terminem płatności każdej raty będzie 5. dzień każdego miesiąca (5 czerwca, 5 lipca itd.).
Ponieważ nieprzewidziane sytuacje mogą wystąpić w dowolnym momencie wynajmu, doliczamy do kosztów naprawy ubezpieczenie SafeRent.
Jesteśmy po to, aby pomóc Ci w przypadku przypadkowego uszkodzenia wynajmowanego produktu. Bierzemy pod uwagę sytuacje, w których urządzenie jest porysowane, zepsute lub mokre. Jeżeli problem wystąpi na skutek Twoich działań, poinformujemy Cię o kosztach naprawy lub wymiany produktu i pobierzemy z Twojej karty od 20% do 50% kwoty, pozostałą część pokryjemy my.
Problemy techniczne z funkcjonowaniem objęte są gwarancją produktu.
Ważne jest również, aby wiedzieć, że w przypadku kradzieży lub zagubienia produktu ochrona SafeRent nie obejmuje już produktu i będziesz musiał pokryć pełne koszty jego wymiany.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym regulaminem: telerenta.pl/regulamin
Rata jest płatna zawsze z miesięcznym wyprzedzeniem - z góry.
Po dodaniu danego produktu do koszyka wynajmu i wypełnieniu wszystkich danych dostawy i fakturowania, rejestrujesz swoją kartę - w tej chwili wybrany sprzęt jest uważany za zarezerwowany. W tym momencie przebiega automatyczna weryfikacja Twojego konta. Po uznaniu konta za zweryfikowane, pierwsza rata zostanie pobrana, a umowa wynajmu wysłana na adres e-mail.
Teraz musisz tylko podpisać elektronicznie umowę - my już zajmiemy się wysyłką produktu do Ciebie! :)
Kolejna rata zostanie zapłacona dokładnie miesiąc od dnia dostarczenia produktu, a nie miesiąc od zapłaty pierwszej raty.
Przykładowo: jeśli dokonasz płatności pierwszej raty 1 maja, a produkt zostanie dostarczony 5 maja, druga rata będzie płatna 5 czerwca, a nie 1 czerwca.
Użytkownik ma 14 dni na odstąpienie od umowy najmu zawartej z TeleRenta.
Weźmiemy pod uwagę liczbę dni, w których korzystałeś/-aś z wypożyczonych produktów, na tej podstawie określimy ostateczną kwotę płatności i zwrócimy różnicę w stosunku do pierwotnej płatności.
Po otrzymaniu zwrotu wypożyczonych produktów i ocenie w naszej siedzibie ich stanu, będziemy mogli przeprocesować zwrot pieniędzy na konto użytkownika.
Jeśli zauważymy jakiekolwiek różnice między stanem dostarczonych do Ciebie produktów, a tymi zwróconymi, możemy poprosić specjalistów o ocenę techniczną. Wszelkie koszty przywrócenia produktów do ich pierwotnego stanu ponosi klient.
Więcej informacji w sekcji: "Co się stanie w przypadku przypadkowego uszkodzenia produktu?".
Jeśli coś nie działa prawidłowo, daj nam znać - gdy tylko to zauważysz!
Skontaktuj się z TeleRenta i powiedz nam szczegółowo, co zauważyłeś/-aś.
Dostępne metody kontaktu z nami znajdziesz tutaj: https://telerenta.pl/kontakt.
Wyślemy specjalistę/-kę, aby ocenił/a sytuację i, w zależności od diagnozy, naprawimy lub wymienimy produkt w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych.
Uwaga: nie wzywaj nieautoryzowanych specjalistów do interwencji na wypożyczonym sprzęcie!