Często zadawane pytania

Pytania i odpowiedzi

Czy okres Twojego wynajmu dobiegł końca? Nadszedł czas, aby nowy klient TeleRenta mógł cieszyć się wybranym sprzętem - jeśli oczywiście nie chcesz przedłużyć swojego czasu wynajmu!

 

Przed oddaniem nam wynajmowanego sprzętu upewnij się, że produkt został przywrócony do ustawień fabrycznych i nie ma już nigdzie zapisanego Twojego konta - wszystko dlatego, by zachować prywatność Twoich danych zapisanych na urządzeniu, a także abyśmy mogli uzyskać dostęp do sprzętu, gdy już nam go zwrócisz.

 

W celu zwrotu: zaloguj się na swoje konto TeleRenta, wybierz umowę, dla której chcesz zwrócić produkt i zaznacz opcję „Zwróć produkt”.

Zawsze będziesz znać termin płatności rachunków dla TeleRenta.

Miesięczne płatności czynszu są pobierane automatycznie, dlatego należy upewnić się, że karta debetowa lub kredytowa zapisana w sekcji metod płatności w umowie (umowach) jest zawsze odpowiednio zasilona.

Jeśli w terminie płatności kwota nie może zostać pobrana, TeleRenta spróbuje pobrać płatność w kolejnych dniach. Miesięczne czynsze zapłacone w ciągu pierwszych 10 dni po terminie płatności nie podlegają żadnym karom.

 

Spis kar za brak płatności można znaleźć w umowie najmu.

Cała elektronika, którą znajdziesz w TeleRenta, jest nowa (lub jak nowa). Co więcej, wszystkie nasze urządzenia objęte są gwarancją.

Po otrzymaniu należy je przechowywać, instalować, używać i konserwować zgodnie z instrukcjami producenta.

 

Krótko mówiąc: traktuj je z troską, jaką zwykle poświęcasz rzeczom, które cenisz.

Rozumiemy, że plany czasami się zmieniają, dlatego istnieje możliwość zwrotu produktu przed wybranym terminem.

W takim przypadku Telerenta pobiera 10% pozostałego do końca umowy czynszu.
Miej na uwadze, że do zapłaty będą też wystawione już przez Telerenta faktury, a także ewentualne odszkodowanie za straty w Sprzęcie powstałe w tym czasie.

Mówiąc obrazowo: wynajmujesz sprzęt X na okres 6 miesięcy. Jednostronnie rozwiązujesz umowę i zwracasz sprzęt wraz z akcesoriami po upływie 2 miesięcy. Płacisz 10% ceny za pozostały okres, wynoszący 4 miesiące.

Prosimy o złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: zamowienia@telerenta.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby Telerenta z zachowaniem 15 (piętnastodniowego) okresu wypowiedzenia. Za dzień złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu uznany będzie dzień doręczenia go Telerenta.

Tak, dostępna jest płatność z góry za cały czynsz. Jeśli chcesz to zrobić, przekaż swoją decyzję konsultantowi/konsultantce Telerenta: - pod numerem 456 456 022 - lub e-mailem na adres: kontakt@telerenta.pl. Płatność zostanie pobrana z karty dołączonej do danej umowy.

Okres wynajmu rozpoczyna się dopiero od momentu otrzymania przez Ciebie produktu.

Od tej chwili wszystkie przyszłe raty będą płatne co miesiąc tego samego dnia.

 

Przykładowo: jeśli otrzymasz produkt 5 maja, terminem płatności każdej raty będzie 5. dzień każdego miesiąca (5 czerwca, 5 lipca itd.).

Ponieważ nieprzewidziane sytuacje mogą wystąpić w dowolnym momencie wynajmu, doliczamy do kosztów naprawy ubezpieczenie SafeRent.

Jesteśmy po to, aby pomóc Ci w przypadku przypadkowego uszkodzenia wynajmowanego produktu. Bierzemy pod uwagę sytuacje, w których urządzenie jest porysowane, zepsute lub mokre. Jeżeli problem wystąpi na skutek Twoich działań, poinformujemy Cię o kosztach naprawy lub wymiany produktu i pobierzemy z Twojej karty od 20% do 50% kwoty, pozostałą część pokryjemy my.

Problemy techniczne z funkcjonowaniem objęte są gwarancją produktu.

 

Ważne jest również, aby wiedzieć, że w przypadku kradzieży lub zagubienia produktu ochrona SafeRent nie obejmuje już produktu i będziesz musiał pokryć pełne koszty jego wymiany.

 

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym regulaminem: telerenta.pl/regulamin

Rata jest płatna zawsze z miesięcznym wyprzedzeniem - z góry.

Po dodaniu danego produktu do koszyka wynajmu i wypełnieniu wszystkich danych dostawy i fakturowania, rejestrujesz swoją kartę - w tej chwili wybrany sprzęt jest uważany za zarezerwowany. W tym momencie przebiega automatyczna weryfikacja Twojego konta. Po uznaniu konta za zweryfikowane, pierwsza rata zostanie pobrana, a umowa wynajmu wysłana na adres e-mail.

Teraz musisz tylko podpisać elektronicznie umowę - my już zajmiemy się wysyłką produktu do Ciebie! :)

Kolejna rata zostanie zapłacona dokładnie miesiąc od dnia dostarczenia produktu, a nie miesiąc od zapłaty pierwszej raty.

Przykładowo: jeśli dokonasz płatności pierwszej raty 1 maja, a produkt zostanie dostarczony 5 maja, druga rata będzie płatna 5 czerwca, a nie 1 czerwca.

Użytkownik ma 14 dni na odstąpienie od umowy najmu zawartej z TeleRenta.

Weźmiemy pod uwagę liczbę dni, w których korzystałeś/-aś z wypożyczonych produktów, na tej podstawie określimy ostateczną kwotę płatności i zwrócimy różnicę w stosunku do pierwotnej płatności.

Po otrzymaniu zwrotu wypożyczonych produktów i ocenie w naszej siedzibie ich stanu, będziemy mogli przeprocesować zwrot pieniędzy na konto użytkownika.

 

Jeśli zauważymy jakiekolwiek różnice między stanem dostarczonych do Ciebie produktów, a tymi zwróconymi, możemy poprosić specjalistów o ocenę techniczną. Wszelkie koszty przywrócenia produktów do ich pierwotnego stanu ponosi klient.

 

Więcej informacji w sekcji: "Co się stanie w przypadku przypadkowego uszkodzenia produktu?".

Jeśli coś nie działa prawidłowo, daj nam znać - gdy tylko to zauważysz!

 

Skontaktuj się z TeleRenta i powiedz nam szczegółowo, co zauważyłeś/-aś.

Dostępne metody kontaktu z nami znajdziesz tutaj: https://telerenta.pl/kontakt.

Wyślemy specjalistę/-kę, aby ocenił/a sytuację i, w zależności od diagnozy, naprawimy lub wymienimy produkt w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych.

 

Uwaga: nie wzywaj nieautoryzowanych specjalistów do interwencji na wypożyczonym sprzęcie!

Shall we send you a message when we have discounts available?

Przypomnij później.

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.

Szukaj>

Czego szukasz?